Open menu
Vragen en antwoorden
In de loop der tijd hebben klanten geregeld onderstaande vragen gesteld. Voor uw (maar zeker ook voor ons) gemak hebben we er een aantal op een rijtje gezet.
Sokken zonder naad en met platte naad, wat is het verschil?
Beide zijn veel gebruikte termen, maar de term 'zonder naad' is eigenlijk niet juist ook al staat het soms zelfs op het etiket van de sokken. Sokken worden als 'tube' gebreid en moeten dan dicht gemaakt worden bij de tenen. Dit resulteert in ieder geval in een zichtbare naad, en vroeger betekende dat automatisch een ribbel bij de teen van het afstikken. Tegenwoordig zie je steeds vaker dat het op een dusdanige manier is gedaan dat er een platte naad is ontstaan, wat voor mensen die er gevoelig voor zijn natuurlijk een uitkomst is.
Naadloze sokken (pardon, sokken met platte naad) zijn iets duurder om te maken, maar gelukkig is het verschil niet zo groot en is er steeds meer keuze in.
Kan ik ook rechtstreeks met een creditcard betalen?
Nee, u kunt alleen betalen via iDEAL, Paypal, Bancontact, of een overschrijving. Als u een creditcard aan uw Paypal account heeft gekoppeld kunt u dus wel indirect met een creditcard betalen, maar dan moet u dus een (overigens gratis) Paypal account hebben. Als u Paypal als betaal-optie kiest op de bestelpagina dan komt u op de beveiligde Paypal site terecht en kunt u daar een account aanmaken als u wilt, of als u dat al heeft, de betaling doen.
Ik heb het bestelscherm te snel weggeklikt en nu weet ik niet naar welke rekening ik het geld moet overmaken?
Binnen 24 uur krijgt u een bevestigings-email waarin ook alle gegevens staan die nodig zijn om te kunnen betalen, inclusief instructies om met Paypal te betalen wanneer u niet (meer) op onze site bent.
Ik heb iets besteld en direct betaald, we zijn nu een paar dagen verder en ik heb nog niks binnen?
Dat kan 2 oorzaken hebben:
1-Uw betaling is hier nog niet bijgeschreven.
2-Er was iets niet meer op voorraad en dat moest door ons bijbesteld worden waardoor uw bestelling vertraging oploopt.
Ik wil sokken ruilen maar het is alweer een paar weken geleden dat ik het bij jullie gekocht heb, kan het dan nog?
Ja hoor, geen enkel probleem. Zolang het artikel niet gedragen is kunt u het altijd terug sturen naar het adres dat u op het pakketje, in de bevestigings-email, en op de contact pagina kunt vinden. Er zit bij ons geen tijdslimiet aan vast.
Ik wil graag de sokken in mijn handen hebben voor ik ze koop. Hebben jullie ook een winkel waar ik terecht kan?
Nee, we hebben alleen een magazijn omdat we uitsluitend via internet verkopen. Eventueel kunt u op afspraak langskomen op ons adres in Emmer-Compascuum (gemeente Emmen). Bel of mail dan eerst even voor de zekerheid om een datum en tijd af te spreken zodat u niet voor niets komt.
Ik wil iets bestellen maar ik kan niets in het mandje plaatsen?
Het kan zijn dat Javascript uitstaat in uw browser. Javascript is nodig op onze site om goed te werken.
Bekijk mandje / Bestel pagina